Rendeléssel kapcsolatos kérdések:
Mennyi idő alatt kapom meg a rendelésem?
A rendeléseket - a termékek elérhetőségétől függően - átlagosan 2-4 munkanapon belül kiszállítjuk.
Szállítanak Magyarországon kívülre?
Jelenleg csak Magyarország területén belül vállalunk kiszállítást.
Sikertelen a bankkártyás fizetés a weboldalon, mi a teendő?
Sikertelen bankkártyás fizetés esetén, az e-mailben kapott linken keresztül újra megpróbálhatja a befizetést, vagy módosíthatja a kívánt fizetési módot. Amennyiben ez valamilyen oknál fogva meghiúsult, kollégánk felveszi Önnel a kapcsolatot a rendelés módosításával, vagy az előre utalásos fizetési móddal kapcsolatban,
Az általam rendelni kívánt terméknél az "Átmeneti készlethiány" olvasható, hogyan tudom megrendelni?
A készlethiányos termékek előrendelésére nincs lehetőség, azonban a terméknél az "Értesítést kérek" gombra kattintva jelezheti, hogy érdeklődik a termék iránt, így a legközelebbi beérkezésnél automatikus e-mailben tájékoztatjuk a termék elérhetőségével kapcsolatban.
Van lehetőség személyes átvételre?
Igen, előzetesen leadott rendelések átvételére lehetőséget nyújtunk a 1107, Budapest, Száva utca 9/c szám alatt található telephelyünkön.
A rendelés sérülten/hiányosan érkezett meg, mi a teendő?
Amennyiben rendelésében hiányt, vagy sérülést tapasztalna, kérjük mielőbb jelezze a weboldalunkon található elérhetőségek egyikén.
A sérült vagy hiányzó termékeket díjmentesen pótoljuk, amennyiben rendelkezésre állnak, ellenkező esetben a termék vételárát visszafizetjük.
Csak a képeken látható színekben, mintákban elérhető a termék?
Amennyiben a termék elnevezésében megnevezésre került a szín, úgy az a névben szereplő színben elérhető.
A termékek egy részénél kiválasztható a kívánt szín/minta, de a rendeléshez fűzhető megjegyzésbe is beírhatja a preferált színeket.
Termékeink szín és minta kínálata folyamatosan változik, így lehetséges, hogy a készleten lévő termékek színe illetve mintája nem egyezik meg a képen látható vagy választható színekkel, mintákkal.
Azon termékeinknél, ahol lehetséges a színválasztás, de nem választottak színt, automatikusan a "mindegy" opció kerül figyelembevételre.
Amennyiben választott színt, de az valamilyen oknál fogva nem elérhető, úgy kollégánk keresni fogja a pillanatnyilag elérhető színekkel kapcsolatban.
Melyik logisztikai cég hozza a csomagot?
Cégünk a DPD futárszolgálatát alkalmazza a csomagok kiszállítására.
Nem kaptam papír alapú számlát, miért?
Cégünk 2021.05.27.-én környezetvédelmi szempontokból kiindulva átállt az elektronikus számlázási formára, így a rendeléséhez tartozó számlát a rendeléskor megadott e-mail címre küldjük. Az esetlegesen téves, elírt, vagy nem valós e-mail címekért cégünk nem vállal felelősséget.
Hogyan működik a "Hűségpont" rendszer?
2022.03.21.-től elérhető vált a Hűségpontok gyűjtése. A pontokat csak regisztrált felhasználók tudják gyűjteni.
Hűségpontot minden webshopunkon leadott rendelésben gyűjthet, bruttó 1000 Ft.-ként 1 db jár, kivételt képez a szállítási költség, illetve az utánvét díja. A megszerzett hűségpontokat a megszerzéstől számított következő rendeléstől használható fel, pontonként bruttó 100 Ft. kedvezményre jogosít. Az elért hűségpontok beváltására 120 nap áll rendelkezésre.
Tehát ha rendelésében bruttó 10000 Ft.-ért szerepelnek termékek, úgy vásárlása 10 pontot ér. Ezt a 10 pontot a következő rendelésénél használhatja fel leghamarabb -de legfeljebb 120 napig.- 1000 Forintos kedvezményért.